Välkommen till Exxit!

För att underlätta uppdatering och förnyelse av intresseanmälan kan du logga in och själv göra ändringar i din ansökan. Använd personnummer för att logga in.

Medlemsinloggning

Glömt lösenordet?

FAQ vanliga frågor

Här skriver vi svaren på de vanligaste frågorna som våra hyresgäster undrar över.
Klicka på frågorna nedan för att läsa svaret på respektive fråga.


Information om förvaltning från 1 jan 2019

Från 1 jan 2019 kommer Fastighets AB Exxit att förvaltas av Rexellent Property Management.

Det är viktigt att alla ärenden gällande hyreskontrakt, uppsägningar, hyresbetalningar och andra boendefrågor tas med Rexellent.

Besök Rexellents hemsida. Kontakt 042-44 22 440 mån-tors 09.00-12.00. E-post info@rexellent.se

För fastighetsskötsel och felanmälan logga in på Mina Sidor hos Rexellent och gör din felanmälan där. Det går också bra att som tidigare för boende i Ödåkra och Rydebäck kontakta Espace Fastighetsförvaltning och för Ängelholm kontakta fastighesskötaren Staffan Rosén.

Uppsägning av lägenhet

Uppsägningstiden är 3 kalendermånader. Det innebär att den ska vara Exxit c/o Rexellent tillhanda eller poststämplad senast den sista i månaden för att gälla till det månadsskifte som inträffar 3 kalendermånader efter uppsägningen. Det går också bra att e-posta en skannad undertecknad uppsägning. Uppsägningen ska vara skriftlig och undertecknad (namnteckning – ej textad) av samtliga kontraktsinnehavare. Adresseras till Fastighets AB Exxit, c/o Rexellent, Rådhustorget 10, 252 21 Helsingborg.

För frågor – ring Rexellent – 042-44 22 440 mån-tors 09.00-12.00.

Telefontider och Felanmälan

För felanmälan logga in på Mina Sidor på rexellent.se.

Eller kontakta:

Felanmälan Ängelholm, Staffan Rosén tel 0708-745 180 mån – fre 8.00-12.00.

Felanmälan Ödåkra och Rydebäck till Espace Fastighetsförvaltning 0418-125 00. För akuta händelser efter kontorstid 0418-125 26.

Centralfil Kv.psd